Thursday, March 14, 2013

tadi....di sekolah pegawai ppd datang. ramai...20 org & lebih....saya tak pasti berapa.
saya salah seorang yang dipanggil utk bertanya. pastilah tentang upsr. syukur alhamdulillah....semua fail & senarai semak berkaitan upsr ok. cuma headcount ja kena buat lain. sebab unjuran jadi lebih rendah. guru-guru kena key-in etr dalam saps semula. 

tapi satu yang membuatkan hati tidak gembira...seolah saya buat headcount salah. sebenarnya saya hanya menyediakan sahaja. ambil etr dr saps, masukkan dalam sistem. tanpa ubah apa2. bila unjuran tidak menjadi, guru mata pelajaran lah yang kena isi semula...
......semua cakap headcount salah.....geram jugak....dah cikgu isi banyak tu, jadi tulah hasilnya....saya hanya masukkan dalam sistem.....huhuuhuu...kredibiliti saya jatuh!

terima kasih pada pegawai tadi yang sangat friendly.....masa nak masuk jumpa takut, walaupun dah selalu berjumpa di setiap meeting,  taklimat dan bengkel upsr.... takut la kan... takut fail tak ok....bila apa yg ditanya ada, semua ada dan ok.....keluar dengan senyum................. 1 jam ++ juga mengadap.......

esok, kena pergi uum utk mesyuarat dan taklimat! sabtu sekolah ganti....yeaaaaa.....saya bercuti 2 hari tak perlu pergi sekolah.....lega minda sekejap sbb bila p sekolah aje....banyak benda kena buat. mmg guru sangat sibuk......dgn tugas........pelbagai.........tu yang kadang-kadang stress...( selalu sebenarnya....)  
dkt uum jumaat-sabtu.....

3 comments:

  1. Gud luck. Nak tanya &amp tu apa. Banyak org tulis tp tak tau apa maksud nya

    ReplyDelete
  2. Nak tanya &amp tu apa. Banyak org tulis tp tak tau apa maksud nya.

    ayat di atas, kzie kurang faham la nani...

    ReplyDelete
  3. 20 0rg &lebih... otomatik kot kak. Kat tajuk depan tulis 20 org @amp

    ReplyDelete