Sunday, February 26, 2012

Sambutan birthday IMAN di Jerejak Resort & Spa

entry tertunggak 
5hb. feb. 2012

Jerejak Resort & Spa
atau nama lain,
Jerejak Rainforest Resort.
 http://www.jerejakresort-malaysia.com/ppc/


kami sekeluarga ke sana untuk menyambut birthday Iman aka kakak.
Perancangan saat akhir. Almaklum, mulanya kami bercadang nak ke "hotel kami" aje (hahah...perasaan... hotel Paradise la .... rumah kedua kami utk lepak,  tiba-tiba, penuh la pulak. Penang  kan cuti Maulidur Rasul & Thaipusam. (tu la, sapa suruh tak booking awal.)
Bot/feri ke Pulau Jerjak : naik free sbb  dah booking bilik. Jika blm booking, kena bayar (kalau tak salah rm25/heat *termasuk mereka yang hanya nak ke Pulau tanpa bermalam) tetapi jika menjadi tetamu kepada pengunjung Resort, boleh maklumkan dan akan diberi percuma = contoh saya bermalam di Resorrt, pada hari kedua, keluarga saya datang untuk bersama bersuka / picnic, saya akan maklumkan kepada pihak Resort ada keluarga hendak datang, jadi mereka akan maklumkan/memberi nama kepda pihak pengurusan feri. jadi tak perlu membayar semasa menaiki feri)   
bilik yg   luas
Blok bangunan. Ada juga yg seperti chalet
Kolam renang kanak2
antara aktiviti yg ada

apa yg kami lakukan di sana?
to be continue...........

2 comments:

  1. Salam kak,

    Happy birthday IMAN :)

    Semoga jdi anak yg solehah & bijak... Abis biru mulut mkn kek ye :) Comel kek tu...

    ReplyDelete
  2. Sy stay di jerejak rainforest resort 3h 2m. Tmpt bleh tahan cantek,tapi yg menyakitkan hati duit sy dan husband kena curi..!!! Sy syak staff sana jgk yang buat keje ni..harap sesape yg nk bercuti disini tolong sgt bwk handbag n brg berharga sume...jgn tingglkan di dlm bilik...

    ReplyDelete