Friday, December 23, 2011

selamat menandatangani SBPA :-(

Setelah mendengar taklimat dari GB, saya (& rakan seangkatan) terus menandatangani SBPA itu. Maklumat sebelum ini dan yg diberi tak banyak beza.... .

Cuma sedikit ralat sebab menandatangani secara rela paksa. Jika kita tak menerimanya, dikatakan .... spt GB sampaikan berdasarkan kata pengarah.  Di sekolah kakak saya pula dikatakan kita melawan arus jika tidak menandatangani SBPA ini. So ada kebaikan pro n kontra.

Jangan ingat hal gaji / wang sahaja. SETUJU.

*ada orang bernasib baik, ada orang tak bernasib baik (tp bkn bernasib buruk)*
ini tidak adilllllllllllllllllllllllllllll......hehehehehhhhhheeeee.............

alhamdulillah.....

"Saya yang menurut perintah"

2 comments:

  1. Ada juga kes paksa rela ya? Hmm.. bukan ke SPBA tu dah ditangguhkan?

    ReplyDelete
  2. paksa rela tu saya yg kata.... boleh buat pilihan, tetapi kalau tak ikut, kira menentang/dianggap "majnun", so what to do? saya yg menurut perintah la jadinya.

    ReplyDelete