Saturday, December 10, 2011

demam

semalam dah rasa perit.
bangun pagi ni, lagi teruk. rupanya saya dah demam hr ni....huhuuhuu....badan tersangatlah lemah..... dada sakit sbb batuk. pedih & perit.

time pergi CH hr tu, pun demam mlm tu. agaknya kesan terapi ........ (1 jam = rm5 ~baru buat 2 kali). salah sendiri juga sbb tak minum air banyak.

saya bkn penggemar air masak. kehidupan harian saya adalah minum ketika slps makan. terukkan. sbb tu bekal air ke sekolah, tak pernah habis. tak pernah habis tau.
tapi kalau ais, memang lajuuuuuu. kalau di rumah, air kosong saya pasti air ais. bila sakit ni, tahu plak minum air masak....

oh...minum air masak banyak2, boleh buat saya muntah.....tak lalu.... air suam boleh la thn sikit. kata org kedah, air masak sejuk.....itu yg tak dpt diterima oleh tekak saya, setakat 2 teguk, lepas masuk kerongkong, selepasnya ...nak keluar balik le....

moral of the story : buat terapi tu silalah minum banyak air kosong kzie aiiii....
tak nak pegi dah lps ni......

2 comments:

  1. semoga cepat sembuh. air masak sejuk feveret abc ^^ kat U je la. kat umah air ais tu..hehehe.. so selalu pecah2 mulut (ulser)...

    abc belum cuti lagi. masih 'jiwa' dengan belajar.hohoho.

    ReplyDelete
  2. trm kasih abc. kt rmh ais jugak ekk...
    tika ini br sedar, usia tua mkn menjengah....

    ReplyDelete