Sunday, April 10, 2011

saya terpaksa berkongsi seorang lelaki dengan 2 perempuan yang lain...

saya ingin memaklumkan bahawa saya....
v
v
v
v
v
v
terpaksa berkongsi perasaan kasih sayang dan cinta kepada suami dengan 2 org perempuan yang lain
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
v
v
v
v
v
v
v
v
V
V
V
V
V
V
V
mereka adalah
v
v
v
v
v
v
v
v
iman haziqah adhwa & izzaz nuha adhwa
anak gadis saya yg sedang membesar
...............................
sebab apa saya berkata begitu....??
tatkala saya memerlukan suami kerana saya sakit sekarang ini, 
mereka betul mengawal suami utk tidur dgn mereka...
selalu ok ja...
kekadang keduanya tidur ditempat mereka, 
kekadang, suami tidur dengan si kakak dan adik akan tidur dgn saya,
tapi bila saya sakit, saya x bagi si adik tidur dgn saya sbb saya letih nak layan kerenahnya, 
maka apa lagi...
cemburu kakak tidur dgn papa, dia menghimpit tidur sekali
bila saya minta mrk tidur dan papa tdr dgn umi (sbb nak srh picit badan )
mrk nak juga papa tidur dgn mrk....
" umi tidur la kat katil tu...nak rehat kan...umi demam, sakit...umi tidur ya..."
hahhahahhaha itu kata mereka... padan muka saya.......
kuang....kuang....kuang.... :p

No comments:

Post a Comment