Sunday, April 10, 2011

entry khas untuk seorang sahabat yg sangat dedikasi dalam kerjanya....

Selasa & Rabu yg lalu, saya pergi mesyuarat dan berkursus di Sungai Petani Inn (juga dikenali Amanpura--tapi nama SP Inn masih digunakan).
Minggu sebelum tu, ada surat yg meminta saya menghantar Data Pelunjuran UPSR 2011. Kena download di laman web http://ppdspt.blogspot.com/ --> Pej. Pendidikan Daerah Seberang Perai Tengah .
Masa ni kami tidak berjumpa bahan yg perlu di downlaodkan...so tunggu sehingga hari isnin... bila bertanya PK1: Pn. Norlia, katanya adalah Tapak Analisis UPSR 2011...kalau yg itu, mmg ada dr hari first kami buka lagi...
Apa lagi...macam lipas kudung la nak buat....banyak  gila  oppps... salah cakap....banyak tak terkata ...
saya  dibantu     bersama membuat kerja dengan Ustazah Mazrah Mat Noh dalam hal peperiksaan UPSR...
masa tu dah jam 11 baru tahu..ada class lak tu sampai balik...minta izin keluar awal dr Ustaz fauzi, saya tidak mengajar tasmik,  ...sbb nak buat kerja ini...sbb esok saya dah nak ke SP..tambahan pula petang jam 4.30-5.30 ada latihan sukan... kami xbalik--maka buatlah kami...setelah meminta kad kuning dr guru kelas...
susah nak isi...arahan tidak ada mana yang patut buat dulu, kalau ada pun, kurang jelas... kenapa saya berkata begitu? sbb kami dah isi markah UPTP 1 dan hari selasa baru kami perasan, kena isi mata pelajaran dahulu, baru terus link (telah diformulakan dlm setiap yg perlu diisi...) bayangkan yg kami buat xbalik, kemudian sambung sukan lak...penat aje....alahai ppd...
pagi selasa sblm ke SP saya ke sekolah dulu...tapi saya tidak membantu mazrah buat kerana tahap demam saya sudah tinggi pagi tu...lupa nak cakap...hari isnin tu saya dah demam, tapi kata org kedah, gagah jugak...
alhamdulillah, MAZRAH berjaya menyiapkannya dan dihantar pada hari khamis mengikut date yg diberi...
kami saling berhubung kerana saya MC pada hari khamis....nak dijadikan cerita, email yg dihantar tu, salah...apa ni.... so, petang tu dlm keadaan saya yg amat teruk, hantar sekali lagi mengikut email baru yg mereka beri.....mcm2 ppd ni...
                        ...............................................................................itulah seorang MAZRAH
Bab kerja cukup dedikasi...seronok bekerja dgnnya...seorang yg bertanggungjawab, xpernah lepas tangan, banyak idea, kreatif, berjiwa seni, dan paling saya suka.....tulisannya cantik.............dr personalitinya, selama berkawan dgnnya, mazrah juga seorang kakak yang bertanggungjawab kepada adik2nya....
mazrah a.k.a. tudung biruu

No comments:

Post a Comment