Thursday, April 7, 2011

sakit & mesyuarat & kerja

minggu lps, nuha demam+sakit mulut
isnin pulak, iman & umi demam....
selasa & rabu kena p mesyuarat dan kursus di sungai petani...
parah....ikut hati xnak p, tapi sbb berkaitan pendaftaran upsr + perlantikan pengawas peperiksaan, pergi juga.
sebelum pergi, baik saya ke klinik...
hari pertama petang tu, mmg sakit seluruh badan...tambahan pulak, kerongkong sakit...memang seksa...
malam dah mula berpeluh, ok la...tapi esoknya demam kuat balik....kerongkong dah berdarah... dah xtahan...dah xmkn dah....habis ja perasmian penutup, terus balik....
mujur en. jun dapat tidur di hotel yg sama sbb my roomate balik (ada anak kecil yg menyusu)
oh...en jun kebetulan cuti isnin selasa rabu... selamat la saya...pergi berhantar dan menemani dihotel bersama anak2...
pulang rmh petang tu, xboleh duduk....sakit yang teramat sangat....siap menangis2 lagi...kerongkong sakit smpai xboleh menelan air liur...
mlm pergi klinik ambil ubat sekali lagi...dan mc...Dr. kata tonsil...terus dia bagi arahan dtg inject utk 3hr berturut2.... adussss sakit....
siap tel wakil insuran bertanya boleh pergi KPJ dak? --(takut xtahan, saya nak opprt ja)
(saya ada 2 ins...1-MCIS ZURICH : tp xde medical card
                          2-Prudential : yg ni saya cal sbb baru msk bln 10/2010-->sbb katanya tunggu 4 bln baru senang nak claim balik...:jwpnnya, dah boleh...tp saya xp malam tu...masih bertahan + takut sebenarnya
hari ini khamis, pg2 lagi saya dah pergi cucuk,  masa menunggu, sakit dan keluar air mata...(lama menunggu -->org ramai) balik rmh, makin baik, ptg dah sihat, sakit berkurang...
ingatkan dah habis... lps mandi jam 6.30, sakit tonsil dtg lagi...kuat....agaknya ponstan (ubat tahan sakit) dah habis dlm badan,...skrg menahan sakit, tp dah makan ponstan....
esok kena inject lagi....skolah kena pergi....bnyak kerja dan ilmu nak dimaklumkan pada PK1 hal mesyuarat tu...
semasa dlm mesyuarat dan hari ni saya mc, kerja tetap jalan....data pelunjuran kena hantar hari ini, (kawan saya yg sealiran memegang jwtn SUP UPSR (((CIK MAZRAH MAT NOH a.k.a. penolong SUP UPSR) yg menyelesaikan tugas.) kesian saya pada dia....nnt kzie buat entry ya... dia mengisi data, saya cuma check semula dan edit dan hantar....dia print dan hantar...---> kena hantar 2set, 1-hardcopy, 2,softcopy by email...
alhamdulillah...dah siap dihantar....terima kasih mazrah...

No comments:

Post a Comment