Saturday, January 29, 2011

saya menghiburkan diri yg sakit dan sakit dan sakit

 slps pulang dr pasar mln, terus saya call paradise (tempat selalu singgah), tp jawapan full. saya call flaminggo, just walk in...terus ckp dgn en. jun yg nak pergi kerja, saya nak ke pg...saya terus isi baju saya & anak2 & en.jun (sbb esok dia akan saya ambil di jeti slps dia pulang keje), masuk kereta dan drive ala2 nak ke bilik air... laju yg terkawal...(lajuuuuuu) .mmg melepaskan apa yg berlaku td....
sampai flaminggo 9.30pm, terus check in for 2 night...puas hati saya sbb menghabiskan duit...baru padan dgn muka saya...(sedangkan dirumah td, punyalah berselerak....dgn baju yg tidak dibasuh....biarlah...) sebenarnya baru bbrp kali saya drive ke area sini, slalu driver en. jun....xkisahlah....saya bkn takut drive...jambatan jam 4 pagi tu perkara biasa zaman bujang (pulang dr rmh sewa di pg, ke rmh sewa d tmn pauh : tidur dgn kawan2 di pg, rmh tmn pauh saya sewa seorg, so xda kawan...tu yg jd mcm tu).
apa yg saya nak postkan? oh...mslh dalaman...xpatut saya cerita, cuma saya nak juga tulis, keluarga itu slalu gaduh dgn org, skrg gaduh dgn saya, dah lama buat xtau....tp ini melibatkan saya...allah itu maha berkuasa...
saya harus sabar...saya manusia biasa, perasaan sakit hati mmg ada, so inilah tempat saya nak lpskan sgl kegeraman dan kesakitkan hati saya.....dtg habiskan duittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.... esok saya nak naik ...apa nama ye yg terbang dan ditarik oleh bot tu? biarlah takut @ takuttttttttt...tp saya nak naik juga.. kat bayu senja....@ saya nak naik jet ski dan blh bawa laju2.... @ saya akan buat keduanya..........
saya nak hilangkan sakit hati saya....dan lupakan.....dan tp, terlupa nak bawa quran dtg cni....quran dalam kereta dah dmasukkan dlm rmh......

call papa bgtau dah smpai...
 

No comments:

Post a Comment