Tuesday, December 21, 2010

teruknya adik...campak...

2 minggu cuti sekolah bermula, iman haziqah demam campak...teruk juga, banyak di badan & muka dia.... ( lihat sini )tp, suhu bdn, suam2 je...dak la sampai dia merengek mcm demam (act, iman jarang demam : ikut umi dia yg setahun pun payah nak demam, siap tertanya dan minta bila la nak demam sbb xnak p sekolah ni :p)...
masa iman demam, kami pergi cameron (xtau kata dia kena campak), balik tu baru banyak keluar...so dlm rmh 2 minggu...(xleh jalan)...
minggu lps, hr isnin izzaz nuha pulak menampakkan tanda awal...lagi kalut...sbb awal pg jumaat nak ke KL. camna ni...dah berbayar pun sejak julai lg....ni baru nak p...adik lak jadi gini...so....kami tunggu dan lihat
akhirnya...awal pg jumaat, kami 4beranak, bertolak ke KL jg. time ni penuh 1 badan nuha....sbb 3hr sblm tu, tiap hr makan sup ayam & air kelapa...nak bg keluar...jumaat, sabtu ahad di KL, penuh 1 bdn..termasuk yg baru keluar...kesian nuha, umi bawa redah KL...hr ni, selasa, dah kering semua, tunggu baik...
lihatlah teruk@tak campak nuha berbanding iman...



 terukkan...dahi dan belakang...xsanggup nak tengok....kesian...tu belum atas kepala dan area telinga & tengkuk...

2 comments: