Saturday, July 4, 2015

Desa Sena : DIY

Projek hujung minggu...

Minggu pertama puasa

Ada yang kawan2 beri, ada yg anak2 suka beli, dan ada yg saya suka... mmg simpan ... dulu ddk rmh sewa, malas nak buat, 


board beli di daiso...


Ini pun sama ... saya sebenarnya kurang suka letak FM ni, tapi dah ada, saya letak jugak sbg kenangan dari kawan2. 

Minggu ke-2

Lekatkan frame gambar





Minggu ke -3

Gubah bunga




Meja konsul ni kosong. Saya beli bunga dan gubah sendiri. Percaya? Saya dapat kurangkan aka save rm40. Sebab gubahan seperti bernilai rm99. Saya beli bahan hanya rm60. Jadi save rm40 tu.... memang saya tiru sebijik dengan yang dah siap tu....

(abaikan brg yg semak tepi dinding/bwh meja -frame gambar yg belum letak kat dinding)

Bunga ni saya beli dan tempah dikedai. Pilih bunga, tunjuk patern dan mrk gubah. Harga rm190. Bunga orkid tu setiap satu lbh kurang rm23. Kalau pegang rasa mcm ori...material spt hidup.




 Banyak masih kosong. Terutama dinding belakang sofa


Alhamdulillah....deco sikit2 ikut kesesuaian dan kemampuan....rmh dah 8 bulan dah duduk....hihiiii....

No comments:

Post a Comment