Friday, July 12, 2013

Magic Pan


Akhirnya saya memiliki juga magic pan. 
Memang paling akhir kot ada benda ni...hehhee....orang lain dah berkurun memilikinya... :p


Saya kirim dengan sahabat saya yang pergi Langkawi. 
Terima kasih untuk Razni Mulia & Pak Halim kerana sudi membelinya walaupun terpaksa bawa berat2 naik feri. Terima kasih tak terhinga...terima kasih banyak2. 
P. Halim, bawalah kak Razni naik plane pulak. Senang bawa barang.

Magic Pan ni berharga rm69. Saiz 32". Jenama HIG, 
HIG stand for Haji Ismail Group. Saya bertanya sendiri dekat blog mereka.
 Saya dah search magic pan dalam internet. Saya tahu HIG ni dari blog yang tiap hari saya baca, http://ibuayahdamia.blogspot.com/ .
Utk 32" berharga rm69. Murah la kan. 
jeng..jeng...jeng.... 
inilah dia..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Dulu sahabat pakat beli, saya langsung tidak tertarik. Bagi saya, nak bakar2, nak baking, saya dah ada oven. Jadi, ia bukan satu keperluan untuk saya. 
Baru2 ini baru rasa nak beli, itu pun sebab nak masak2 bulan puasa. 
dan sebab malas nak kena cuci oven. Saya selalu lupa nak cuci oven lepas guna.

Pesanan untuk diri sendiri, silah masak ye. 
jangan biar ia tidak berbaloi...(jgn jadi mcm yg lain, beli, tapi tak masak...ngeh3x...)

No comments:

Post a Comment