Wednesday, May 22, 2013

Cuti Sekolah : Kem

Esok, saya akan mengikuti kem kepimpinan pengawas PSS dan pengawas Bestari. 3 hari 2 malam. Sebagai fasi dan juga guru bestari. Pelajar datang sekolah esok, tak balik rumah dah....bawa semua kelengkapan. Habis, sekolah, makan, solat, berkumpul, pendaftaran dan terus bergerak. Murid-murid dan beberapa orang guru lagi akan menaiki bas. 

Saya mengikut dari belakang....bawa semua batalion...anak-anak & suami....
Kebetulan En. Jun cuti 3 hari tu...so saya ajak la... berbayar...saya sendiri pun berbayar...(takut ada waris baca, dikatanya kami guru-guru tak berbayar, sdgkan murid berbayar...bawa suami pun berbayar ye...anak-anak saya juga berbayar, walaupun blm bersekolah...)

Kami semua akan ber'KEM' di Pusat Motivasi Mawaddah, Batu Kurau, Perak

Pusat Motivasi Mawaddah

Photo


tak sabar pulak nak pergi....
Bawa anak-anak bagi mereka merasai bagaimana menyertai kem. 
Harap bawa manfaat untuk Iman dan Izzaz.


No comments:

Post a Comment