Thursday, July 5, 2012

Dejavu di Kinabalu!

Mulanya, saya tak nak terjebak dah dgn cerita ni memandangkan, kalau dah tengok, pasti ikut setiap hari. Ia akan mendatangkan masalah pada saya...yea la...waktu sibuk. Waktu makan anak2, maghrib, nak ajar anak mengaji dan waktu nak hantar mereka ke rmh ustaz & ustazah. Sebelum ni kan dah selalu terjebak melihat cerita :-  rasa bersalah pulak! w/pun semuanya ttp berjalan spt biasa.
Dah hmpir 2 minggu berlalu, teringin pulak nak tgk keindahan Gunung Kinabalu. So, buka tonton la. (sambil tu nak tahu jg ceritanya cam na... : p). Ha...boleh tersuka la pulak cerita ni. Sampai ke lubuk jiwa.... saya mmg suka Tiz Zaqiah berlakon. Lakonannya berkesan...w/pun tak la suka sgt dgn dia... (ampun). Habis saya khatam episod 1-9. Episod 10 baru saya tgk ikut waktu yg betol....

p/s : anda suka cerita ini?

Lirik Lagu Butterfly - Melly Goeslow ft. Andhika Pratama

Ketika waktu mendatangkan cinta
Aku putuskan memilih dirimu
Setitik rasa itu menetes
Dan semakin parah

Bisa ku rasa getar jantungmu
Mencintaiku apa lagi aku
Jadikanlah diriku
Pilihan terakhir hatimu

reff:
Butterfly terbanglah tinggi
Setinggi anganku untuk meraihmu
Memeluk batinmu yang sempat kacau
Karna merindu

Butterfly fly away so high
As high as hopes I pray
To come and reach for you
Rescuing your soul
that previous messed up touching me and you

Jalan ini jauh
Namun kita tempuh
Bagai bumi ini
Hanya milik berdua

Biar ku berlebihan
Mendekatimu
Namun ku tunggu

No comments:

Post a Comment