Friday, December 30, 2011

"GIVEAWAY FROM WWW.KAKINAKL.COM"

Dengan ini, saya dengan sendirinya mengumumkan / menyatakan bahawa saya menyertai GA yang dianjurkan oleh www.kakinakl.com @ k.ina.  Sebenarnya, saya baru sekali dua sahaja menyertai GA... Kebetulan, ketika saya berblogwalking di blog k.ina ni, saya terbaca pasal GA ni....
amat tertarik untuk menyertainya.... kerana nak jawab soalan sebab jawapan inilah yg menyebabkan saya klik http://www.kakinakl.com/

Ikhlas menyatakan, bukan setiap hari menjengah blog k.ina, tetapi ... "Sebab Kenapa Anda Suka Baca Blog Akak"

1. kerana persahabatan k.ina dengan geng blogger yg lain.
2. kerana gaya penulisan yang bersahaja & ikhlas.
3. menceritakan aktiviti harian, travelog & keluarga (saya suka membaca kisah kehidupan sebagai tauladan) serta sentiasa terpanggil untuk mengetahui "sesuatu" berita/cerita/perkembangan. 

like 257

GIVEAWAY FROM WWW.KAKINAKL.COM di taja oleh 

salam utk k.ina!

 

1 comment: