Tuesday, August 2, 2011

Juadah berbuka?

Salam Ramadhan;
Juadah apakah untuk berbuka hari ini? Hari kedua. Anda diluar sana pasti memasak @ ahli keluarga memasak yang sedap! ....kongsilah...., 
Nadiah (http://ummsyuhada.blogspot.com/), & Imran (http://darikelatekecopenhagen.blogspot.com/) nun di sana masak apa utk berbuka dirantauan? Dah biasa kan! Hasil bacaan saya, anda berdua dan rakyat Malaysia di rantauan, memang pandai memasak. Contohnya (macam buat karangan la pulak, siap ada contoh!) buat kek siap ada toping, deko, ...yang amatlah menyelerakan ! 
Sesungguhnya, sejak kahwin, belum lagi saya buat kek (rumah saya tak ada microwave , dulupun, buat kek orang kata "kek bodo-bodo aje"....tak adenya deko-deko, i-sing ka apa ka.
Suami saya masak nasi ini hari ini! (Saya sediakan bahan shj)



Nasi Beriani,
tapi saya lihat macam nasi daging je!...sorry papa...opsss gambar snap ketika masih di atas dapur...belum kering betul lagi tuh....
Maaflah, dengan tidak malu, memperlihatkan keadaan yang amat buruk....

SELAMAT BERBUKA PUASA UNTUK SEMUA....

No comments:

Post a Comment