Tuesday, February 8, 2011

Hilang..

entry entah apa2...
adalah dimaklumkan kotak (beg) pencil saya hilang...
sebenarnya, bekas saya mengisi pen pencil dan segala barang stationary adalah sebuah beg kecil...
ala2 beg sandang (beg tangan) kanak2...tp saya beli & gunakan sebagai bekas stationary saya...
beg itu hilang kini... saya xtau saya letak mana...wahai beg, dimanakah engkau...tuanmu nak menulis & membuat kerja ni... hari ini punya RPH belum tulis...esok lg la...wat nya org JPN @ PPD dtg, haru biru...
entah dimana la letaknya...rasanya xtinggal merata...last skolah, bawa balik, tp..xda la pulak.... mana ni...macam ingat2 lupa....last simpan time nak buat birthday iman. rasa cam ltk memana...tp dah cari 1 rumah, xda, kedua kereta pun xda (hahaha..biasa tinggal beg skolah dlm kereta, esoknya bwk ja semula ke skolah tanpa membuka beg tersebut...:p biasa aarrrrr)...rmh bkn besar pun...tp xjumpa...habis dah cari....walaupun barang murah di dlmnya, tp bila di calculate, puluhan juga RM nya...sbb semua brg di dlmnya...dr sekecil2 pin kertas sehingga sebesar2 punch, gunting, rubberstamp...ahhh mcm2 ada...semua keperluan kini...mana nak cari ni.....bkn RM dirisaukan, tapi nak membelinya pulak..satu hal....
aduuuhhhhh....dah la en. jun nak kerja baru yg xda masa nak ronda dah (masa nak p window shopping)... susah la mcm ni...


by Kzie17.... lama xguna yg ini

No comments:

Post a Comment