Wednesday, October 20, 2010

laptop ku yg kusayang....

berulang lagi...
kehilangan laptop terjadi lagi di.....dulu...bulan feb. seorang individu tlh kehilangan laptopnya ...disbbkan keaalpaan untuk simpan..vs..terlupa sebenarnya....maka berpeluanglah si PENCURI mengambil barang ini...rezeki dia....rezeki xHALAL....menengok pun xjmpa gak...cam kebal ja....kebal dunia..
individu itu adalah radziah...saya lah tu....
bengang tahap babeng....hari itu nak print out data pendaftaran UPSR yg telah siap...tut..tut...laptop xdak..masa ni baru perasan....tp dlm kepala tatkala itu bukan hal "laptop saya hilang"...tapi...yg bersarang adalah data yg sebulan saya xtdr mlm...yg saya curi masa anak2 dan suami saya....yg saya mendatangkan penyakit pada diri saya sendiri....dlm erti kata lain, saya memperhambakan diri saya membuat kerja itu sampai 3 4 pagi atau saya bangun jam 11.00 malam n terus xtdr...tiba2, hilang sekelip mata apa yg saya buat itu....bayangkan lagi 5 hari tarikh tutup...mak aiii...hanya thn yg tahu...tapi redho....
paling sakit, gambar anak2 masa baby semua hilang ......
kini...bulan okt. sekali kejadian sama berlaku...beza tempat n keadaan...tempat yg terhilang itu, adalah yg mungkin tidak dimasuki org luar...(maknanya orang dalam)..keadaannya telah disembunyikan ...(makna kata org xnmpk) tp hilang jg...ini mmg pencuri sbb kena cari baru jumpa.....
entahlah apa nak jadi....
yg pasti org suka apa yg org lain ada, dia pun nak jg...
setakat itu shj....no komen

No comments:

Post a Comment