Saturday, June 11, 2011

bestnya MAKBUL

Kalau semua bnyk org suka drama Nora Elena (saya pun suka) kat TV3,  
saya ada lagi satu drama yang sangat menarik/ saya suka lihat dan tertunggu-tunggu ceritanya....di TV2
Ceritanya bagus. Tentang keberkatan doa...
tapi yg membuatkan cerita tu saya suka tgk adalah kerana Bol (tentang keikhlasan dirinya) dan persekitaran... (daerah saya) 
Cerita ini dilakonkan di sekitar daerah Yan, Kedah.
yang paling penting...mesejnya...

saya fikir, byk org buat review Nora Elena, tp saya lbh tertarik nak buat entry Makbul
(sblm cuti lagi, tp xsempat : skrg baru terkeluar entry ini)
sedang saya menulis entry ini, saya juga search yg berkaitan dgnnya....
rupanya saya yang ketinggalan....dah ada blog buat entry pasal Makbul.
Hahahahaaa.....
adakah anda juga suka cerita Makbul?

No comments:

Post a Comment